אחריות PREMIUM - היחידה עם החזר כספי
חברת מערכות בית חכמות מעניקה אחריות PREMIUM על המוצר מערכת מים לטיפול והפחתת אבנית LIMETRON מבית
Dynamics Fluid אנגליה אשר נרכש על ידך (להלן: המוצר). האחריות מתייחסת למוצר בלבד ומותנית בהצגת חשבונית רכישה. (אחריות זו אינה כוללת את הציוד הנלווה כגון: מסנן חול חלודה ושסתום אל חוזר)
1. תקופת האחריות על מפחית האבנית בלבד הינה ממועד הרכישה ועד לעשר שנים ממועד הרכישה ולפי הפירוט הנ“ל :
שנה ראשונה: החזר כספי של 50% ממחירו המקורי של המוצר בגין אי הפחתת אבנית, בכפוף להחזרת המוצר במצב תקין לחברה, עלות הפירוק ומשלוח יחולו על הלקוח. למען הסר ספק, ההחזר הכספי במסגרת השנה הראשונה לאחריות עבור מפחית אבנית LIMETRONE בלבד וללא ציוד כגון: מסנן חול חלודה ושסתום אל חוזר.
שנים 2-10: אחריות להחלפה של מפחית האבנית במקרה של שבר או סדק בתוך המערכת, בכפוף להצגת חשבונית רכישה והוכחה כי הכשל לא נגרם בזדון או כתוצאה משימוש לא נכון או פעולות פירוק / הרכבה שאינם במסגרת התקנה ראשונית של המוצר על ידי מתקינינו. החברה תישא בעלות החלפה של החלק הפגום בלבד, עלויות נוספות כגון פירוק, הרכבה ומשלוח, יחולו על הלקוח, אחריות זו אינה כוללת את הציוד הנלווה כגון: מסנן חול חלודה ושסתום אל חוזר
2. מתן האחריות כפוף לשיקול דעתה של חברת פלגים.
3. התקנה: ההתקנה תבוצע לפי הוראות ההתקנה של החברה בלבד. אין החברה אחראית לשבירה או לנזק הנגרם למוצר על ידי המתקין ו/או בשימוש בחומרים שלא אושרו על ידי החברה ו/או התקנה שבוצעה בניגוד להוראות החברה – אחריות 3 חודשים בלבד על ההתקנה.
4. אין החברה אחראית לכל נזק ו/או הפסד כספי אחר אשר עלולים להיגרם כתוצאה מפעולת המוצר/או מהתקנתו ללקוח ו/או צד שלישי.
5. האחריות אינה כוללת: פירוק והרכבה של המערכת בה מותקן המוצר. שירותים אלה יינתנו בהתאם לתעריפים הנהוגים בחברה.
6. על מנת שניתן יהיה לממש את האחריות על הלקוח לצרף חשבונית קניה ולדאוג לפירוק ושליחת המוצר אל חברת פלגים. האחריות תקפה לרוכש המקורי של המסנן בלבד, ששמו נקוב בחשבונית הקנייה.
7. האחריות למוצר לא תחול במקרים הבאים: (א)במידה וקיימת בעיה ולא בוצעה פניה אל החברה (ב) שימוש בלתי תקין או בלתי סביר שלא לפי הוראות החברה (ג) נזק הנגרם בזדון ו/או השחטה ו/או רשלנות ו/או חוסר זהירות של הלקוח ו/או מי מטעמו, כגון, אך לא רק, כאלה שנגרמו על ידי חפצים חדים או כתוצאה משבר או מכה או עקב נפילת המוצר וכדומה (ד) נזק שנגרם כתוצאה מגורם שאינו בשליטת החברה (ה) ביצוע שינויים במוצר (ו) ניצול לרעה של תעודת האחריות (ז) המוצר נרכש בחו“ל או שלא דרך החברה (ח) תלונות ביחס לטעם או ריח המים (ט) שימוש בחומרים אשר פגעו במוצר (י) שברים, שריטות, כתמי חלודה ושינויי צבע כתוצאה ממגע עם חומרים כימיים, חומרי ניקוי או כל גורם חיצוני אחר.
8. החברה מתחייבת לתת מענה ללקוחות לפי החוק ובהתאם לתנאים במסמך זה.
9. החברה רשאית להעביר התחייבויותיה לפי תעודת האחריות לאחרים, לפי שיקול דעתה הבלעדי, ובלבד שלא תיפגע האחריות ללקוח.
10. תעודת אחריות זו באה במקום כל אחריות אחרת, מפורשת או משתמעת, בכתב או בעל – פה, ובמקום כל התחייבות אחרת, מכל מין וסוג שהוא, מצד החברה או מי מנציגיה. אין סמכות או רשות לנציג כלשהו או לאדם או גוף משפטי אחר לשנות את תנאי אחריות זו, או לקבל כל התחייבות אשר אינה עומדת בהתאמה מוחלטת עם תנאי תעודת אחריות זו.